Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

söndag 18 september 2011

Julkort...

Jag tänkte vara ute i god tid den här hösten, så jag har redan fått gjort ett flertal julkort... Min baktanke med det är att jag ska få pysslat mer "juliga" saker än bara julkort =)


Jag hade mkt papper kvar sen förra året så tyvärr minns jag inte alla
märkena.. men jag tror detta är från Bobunny... Blått jul band från min svärmors
gömmor. En söt julren som jag vunnit under en pysselkväll hos http://www.pysselparty.se/

Även detta är papper från förra året.. Söt God Jul snöre från en påse med blandband som jag köpt
utav en tjej. Denna Magnolia stämpeln tycker jag är så fin.

Samma papper som första kortet. Snygg Jul stämpel embossad i guld.

Eskimo kisses... tror jag detta papper heter... Gjorde en ram i min cuttkebug som jag sen klistra
rött spetstyg bakom. Söta filtblommor fick göra Magnolia stämpeln sällskap.

Sött papper med Varm choklad och polkagrisar, Ett söt litet tårtpapper som Magnolia stämpeln "tittar ut genom"


Tycker detta pappret är väldigt fint då det blir lite "ljusare" kort. Söta stämpeln vet
jag tyvärr inte vart den kommer ifrån, köpt i en blandpåse med stämplar utav en tjej.
Har använt en av mina MS stansar för att få blombården på det ljusa pappret.

Glatt julpapper som är lätt att arbeta med då man inte behöver mkt mer än
det snygga pappret och en God Jul stämpel! Enkelt och vackert!

Bruna julkort är också charmiga!

Julkarameller med en av mina Magnolia stämplar som jag inte tror
är en jul stämpel... men måla Tilda med lite rött å grönt så blir hon snabbt julig.

Även denna stämpeln från Magnolia är ingen julstämpel, men får pryda kortet ändå.

Julkaramell pappret med Röd spets som tittar fram under det röda pappret.

Stilrent julkort med lite färg.
Söt stämpel från hänglar.
Söt pojk stämpel med ett chipboard hjärta som jag klistrat på matchande papper på.
Denna söta ängel stämpeln är från Panduro. Vackert med gulddetaljer.



Snyggt papper med Julstrumpor, Ett guldband som suttit på ett paket en gång i tiden.



Jag har än så länge gjort totalt 17 julkort.. så jag är en bra bit på vägen... Tar ju gärna emot beställningar på de kort som inte har stämplar med "änglapolicy"

1 kommentar:

  1. Oj vad många julkort du har gjort redan! Jättefina! Skönt att vara ute i så god tid. Vad betyder änglapolicy?

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)