Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 20 september 2011

Tack kort!

Jag gjorde ganska enkla tack kort som gick i våra temafärger rosa och silver.
Det blev det underbara rosa pappret med prinsesskronor på ifrån Magnolia, basen är lite skimrande silver CS.


Enkel insida med en personlig texta till varje gäst.

Framsidan med Magnolias papper. Sprayade även på pärlemo mist för att få ett extra fint skimmer på det.
Embossade Tack stämpeln i silver och ett fint hjärta som min mor fyndat i Norge.

1 kommentar:

  1. Verkligen jättefina tackkort! Hoppas ni hade en underbar bröllopsdag!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)