Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 14 april 2011

Kort av lite spillbitar....

Den här veckan har jag fått gjort ganska många kort... av spillbitar!
Fick hem jätte många fina papper i veckan men insåg att jag var tvungen att börja använda lite av spillbitarna jag hade... (mååånga...)
Ibland så känns det som att har man använt pappret på ett alster eller kort så vill man inte använda det igen.. men sådan lyx kan jag inte hålla på med!! ;o)
Här kommer förhoppningsvis lite inspiration!

Det var dags att göra lite pojkkort... det är mkt svårare då det känns som man inte kan blinga och blomma ett killkort lika mkt... Det blev svart CS med limegrönt papper (märke??) Det svarta bandet är ifrån ett gammalt halsband.... Magnolia stämpel!

Ljusbrunt CS med mönster papper från pysselgumman tror jag... Söt Magnolia stämpel (favoriten just nu..)

Papper ifrån cosmo cricket, zoom zoom med coola bilar på, Stämpel från hänglar. Lila papper ifrån ett paket ifrån CreativeClub. 


Grönt CS med grönt mönstrat papper från!? Grönt band som går tvär över och två bruna band på sidan!

Samma papper som ovan ifrån cosmo cricket , brunt papper där jag satt Magnolias stämpel väska och Edwin.


Lila kort! Igen! ;o) med papper från CreativeClub. Söta trollslände brads i varje hörn! Blommor och band har jag fyndat av en tjej på svensk scrapbooking forumet! Söt Magnolia stämpel med cupcake! 

Brunt CS, samma gröna mönster papper som ovan! Sött brunt band med vita blommor på tvärs över! Stämpel från Magnolia, den ska dock ha massa bubblor också som jag valde att inte stämpla ut....     








































 Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)