Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 14 april 2011

Första julkortet...

är klart för i år!!
Jaa nu tror väl ni att jag är galen men det gäller att vara ute i god tid, fyndade lite söta julpapper på rean här om dagen hos countryscrap och var bara tvungen att göra ett lite enklare kort.. det är ju ca 30 st som ska vara klara till jul... så det är lika bra att börja! =)

Så här blev det i alla fall ;o)
CS: Grönt bazzil
Mönster papper: 3ndy papir "desember"
Dekorationer: Guld band, Röda paljetter, metall "dekor" i form av en gran med text Xmas!


Julen varar ju ända fram till påska!? ;o)
Trevlig helg!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hihi, det gäller att börja i tid! :-) Jättefint var det! Och vilka fina kort du gjort av spillbitar oxå - det är ju jättebra att använda det man har, och scrap betyder ju faktiskt skräp el spill från början. :-)

    Såg nåt om 1000 besökare, grattis! Men inlägget gick inte att nå... Väldigt fin bloggdesign du har fått!

    Jag har äntligen kommit igång med dopkorten nu, ska iväg och köpa det sista idag. Kul!

    Ha en härlig påsk,
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)