Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 7 april 2011

Många inlägg...

blev det idag.. men det är så man får passa på när lill fisen är på dagis! =)
Jag hade tre kort som låg på pysselbordet som jag inte fått visat! 
Lite enklare kort till "samlingen" Dessa kort är gjorda på spillpapper så jag har tyvärr inte kolla på tillverkarna på mönster pappret! =/

Rosa CS med urgulligt ugglepapper, stämpel från panduro och söta glasblommor med en rosa brad i!

Rosa CS med grönt tunnare papper (heter??) med guld struktur! Söt tulpan stämpel som jag fyndat på svensk scrapbooking forumet.... Text stämpeln är från Vilda´s hemliga kit!

Orange CS med mönstrat papper i form av moln... Söt giraff stämpel från!? Fynd från forumet... 


Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej hej, fina kort både här och i de andra inläggen! Gillar tekort, får se om jag kommer till skott att försöka göra ett nån dag... :-) Haha, var det så enkelt, layout... ;-)
    Jag hade inte hört att man ska ta bort gamla blad på julrosor men kollade upp det och det stämmer! :-) Gör ju att blommorna syns bättre oxå.
    Tack för grattiset, vi är förstås jätteglada! :-D
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)