Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

söndag 13 mars 2011

Vintage tävling hos En Liten Butik...

Jag trodde aldrig att jag skulle scrappa något i direkt vintagestil... men idag så blev det ett litet kort till
En Liten Butik´s tävling i tema Vintage!

Jag tycker ju om färg otroligt mkt men måste säga att jag blev nöjd med kortet ändå ;o)

Jag har använt ett papper från primas "shabby chic collection" Morning Poetry
och sen är det gamla bibelblad en tjej som jag fick skickat hem på ett kort en gång (återvinning!?)
massa vackra blommor en guldklocka från Marie på Svensk scrapbooking...
Spetsen kommer från min svärmors gömmor och pärlorna från en juldekoration från IKEA... jaa det blev verkligen att återanvända gamla saker ;o)


Kram Anna

1 kommentar:

  1. Otroligt fin alster! Tack för att du deltar i tävlingen hos en liten butik! //Linda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)