Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

måndag 14 mars 2011

Tävling hos Inas kort och scrap!

Inas kort och scrap är det just nu en tävling med följande "regler"

Dags för en ny månadstävling och den här gånger utmanar vi er på ”tre-i-rad”!

Du väljer en rad i fältet nedan, du kan välja lodrätt, vågrätt eller diagonalt. Du kommer då att få tre kategorier som du ska samla på ett alster. Givetvis får du använda dig utav fler saker än just det som din rad innehåller.

Vi vill även att du ska inspireras utav våren till exempel genom färger, former, texter eller precis vad du vill men tror du att det är otydligt så får du gärna skicka med en förklaring! 






Jag valde nedersta raden "Rivet band & Färglagt" men det blev även blommor och stämplad text...

Jag utgick från de färger som jag tycker hör våren till och använde mig utav spillbitar så tyvärr vet jag inte var det blommiga pappret kommer ifrån.. det blåa är ifrån ett Creative Club paket...
Stämplarna är ifrån Bildmålarna och jag tycker de är så otroligt söta, blir nog fler kort med dom!
Lite band, blommor, brads och knappar så blev resultatet så här =)


Lite mulet väder idag men vi får hoppas på en soligare vecka!!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)