Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

söndag 13 mars 2011

På dopdagen...

En vän till mig bad om ett dop kort tills nästa lördag och frågade om jag hann göra ett eller hade ett klart... jag hade ett klart men tänkte att det kunde vara skoj att göra ett nytt och samtidigt vara med i Svensk scrapbooking´s Månadsutmaning.. skiss för kort!

Skissen såg ut så här...


Jag använde mig av blått CS och sen Baby papper som jag köpt i Norge som var i ett paket för att scrappa BABY album... mitt första scrap paket =)
kantstansen är från Martha Stewart och blommorna har jag köpt av en tjej på svensk scrapbooking så även stmämpeln med babyskorna!
Du vet väl om att du är värdefull är från ROX stamps.

Det är inte helt klart då jag ska skriva inuti kortet också men det får bli till veckan! =)

2 kommentarer:

  1. Detta är väl din grej Anna! det är ju hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Vilket urgulligt kort! Jag har börjat med planeringen av dopinbjudningar nu, så bra med lite inspiration... :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)