Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

onsdag 2 mars 2011

Ullared...

har jag varit på idag.. å köpte massor utav barnkläder... var förbi "scrapbooking" hörnan men hitta inte så mkt roligt mer än lite fästkuddar och fotoalbum! Tycker att deras saker känns lite tråkiga och passar inte mig i alla fall ;o) däremot vill jag tipsa om deras mappar de har för 29.95:- som man kan ha sina 30x30 papper i ... brukar gå loss på över hundringen i alla fall på andra ställen... ska lägga upp en bild en annan dag!

Jag fick pysslat lite och det blev två kort till på bildmålarnas nya stämplar varav ett blev ett bröllopskort...hmm så nu alla kära vänner får ni se till att gifta er!! Jag vill gå på bröllop!

Åter igen så är det pion designs pysselgummans papper... som är så vackra!


Det andra kortet är gjort på papper som jag fick med i en utav scrapbooking tidningarna jag fick utav min mamma, som fyller år på lördag! Då kommer hon hit på lite mat å ska få en liten överraskning jag scrappat.. så på söndag så dyker nog hennes kort och altret upp här...
Så nu är det dags för sängen!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)