Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 3 mars 2011

Förvarings tips!

Igår lovade jag bilder på pappersförvaringen från Ullared... här kommer det lite bilder... de finns på pysselavdelning efter elektronik för 29.50:- Kanon pris!!






sen har jag läst ett förvaringstips på svenskscrapbooking´s forum för dina papper... man tar två stycken utav IKEA´s billiga pappersförvaring FLYT (5st för 19:-) och tar bort kortändan, för att sen limma ihop dom till rätt storlek! Kanon bra och billigt då de oftast är rätt dyrt med förvaring till 30x30
 papper! Här kommer en bild på min pappersförvaring! Hoppas ni förstod hur jag menade!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)