Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 1 mars 2011

mera kort...

Härom kvällen fick jag gjort två kort som jag aldrig fick bloggat om... helgerna räcker inte till för att blogga också.. vill umgås mer med min familj då! =)
Här är i alla fall det första kortet... dessa stämplar jag använt är från Sugar Nellie som jag har fyndat från svenskscrapbooking.se


Detta blev enkelt men jag är väldigt nöjd med det!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)