Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 3 mars 2011

suck...

Nu kommer en sån här oväsentlig uppdatering... lite svammel från en trött tvåbarnsmor som blir lite irriterad ibland.. haha jaa ganska ofta.. men om alla tänkt som mej så hade vi sluppit mitt rödhåriga humör ;o)

Tycker bara det är fruktansvärt tråkigt när man inte länkar till någons blogg när man använder dess bilder och även deras ideér! Alla vill väl veta vem som gjort det och den som gjort det vill väl ändå inte att någon annan ska få "äran" för något man gjort?

Har läst lite bloggar på sista tiden som inte länkar och blir så ledsen för de personer vars material ligger ute på andras bloggar!

Usch! Kände för att skriva av mej lite.. haha nu känns allt bättre! Idag ska vi göra semlor på Öppna förskolan så det är dags att väcka minstingen så vi kan brumma iväg!
Ha en underbar helg alla å imorgon kommer bilder på min mors alster och födelsedags kort!
Åhh imorn ska vi grilla!! Det är gott! Skönt att ha grillsäsong året runt! ;o)

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)