Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

fredag 4 mars 2011

Stämpelgården läggs ner..

Sen en vecka tillbaka har det vart rea på stämpelgården med 50% då de ska tyvärr stänga!
Jag hade lagt en beställning på lite saker å fick väl det mesta förutom lite cardstock!
Jag fick hem mitt album för att sätta LO i och även en Martha Stewart punch med hjärtan... jätte söt så jag fick gjort ett sista kort jag kan ta med mig tills på söndag...
Blir nog inte så mkt pysslande i helgen då min mor fyller år och att vi då ska ha barnmarknad på söndag!

men av lite spillpapper (har en egen utmaning för mig själv att använda upp det så mkt som möjligt innan jag använder nytt....) blev det ett lila kort med en söt Magnolia stämpel.
Jag embossade "Ett stort grattis" med magnolias silver pulver... det blir väldigt snyggt.. borde använda embossing mer...
såg någon som embossa på chipboards...
hmm det kanske man skulle göra, har ju massor utav prinsess kronor... kanske får göra en tavla till Lisa´s rum.. som fortfarande inte är målat, jag kan bara skylla på mig själv! ;o)

Nog med svammel ifrån mig här kommer en bild på kortet i alla fall!
Än en gång TREVLIG HELG! =)
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)