Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

lördag 5 mars 2011

Grattis Mamma!!

Idag fyller min kära mamma år å vi ska fira henne med grillkväll å tårta! =)
Hon och pappa ska gå på galenskaparna först så just nu passar vi min hund som dom tagit över efter mig.. hmm det brukar ju bli så att föräldrarna tar över barnens djur..! ;o)

Jag har gjort en tavla till min mamma på Saga vår hund som jag hoppas att hon tycker om.. så här blev den!


Sen så blev det såklart ett grattis kort också med lite nyköpta papper (som jag glömt av vart ifrån...) lite vackra band och så vek jag ett skelett blad och satte dit vackra rosor med lite glitterlim på!
Tilda med paket är ju så söt också och passar ju till både jul bröllop och födelsedagskort! En prisvärd stämpel!!

Jag har nog bestämt mig för at sälja korten imorgon på marknaden för 30:- och ta 3 för 80:-   det är så svårt att veta vad folk vill betala för korten.... de lite mer avancerade korten blir ju såklart dyrare.. men om man ska på bröllop så kanske det inte gör något att kortet är lite dyrare då det även blir som en vacker gåva!?

Jag har en omröstning här till höger--------->>
om hur mkt man är villig att betala för ett kort? Det är lite luddigt då det kan vara allt från ett enkelt kort till ett mer avancerat... men ni får gärna svara om ni vill! Så jag inte tar över priser ;o)
Skriv gärna en kommentar på vad ni skulle ge för ett enklare mot ett lite mer avancerat....
(Ni är ju ändå minst 25 läsare per dag så någon kan väl lämna ett litet tass avtryck) ;o)

Visst är det inte underbart med solen som lyser idag? Nu väntar vi bara på att Emil ska vakna så ska vi ta oss en promenad! =)
Fortsatt trevlig helg!!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)