Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

söndag 13 mars 2011

Marstävling hos ScrappTorget!!

En härlig vårlig tävling är det just nu hos ScrappTorget i samarbete med Apidae/Sykompaniet

Så här låter tävlingsreglerna:

"Den här gången tänkte vi utmana er med en kombinationstävling där du ska SY och använda PASTELL-färger på ditt alster! Det är fritt att skapa vad du vill: layout, kort, altrat, tags/bokmärken eller minialbum men du måste alltså SY – för hand, maskin eller till och med ritade stygn OCH använda PASTELLFÄRGER (ljusgul, ljusgrön, ljusblå, ljusrosa, ljuslila, det finns säkert fler som du kan komma på) det är okay att använda biege/svart/vitt och kraft på ditt alster. Det passar ju alldeles utmärkt så här när våren är på frammarsh!"

Jag tyckte detta var en helt underbar tävling och satte igång att göra ett kort till Sanna som fyller 5 i maj (det gäller att vara i god tid) ;o)
Det blev ett "Tri shutter card" som jag hittade en tutorial hos Skrotboken

Jag valde den söta Magnolia stämpeln då Sanna är vår lilla prinsessa och älskar rosa och blommor... vem gör inte det?

Jag sydde fast en knapp och målade sy stygn som var ett av kraven i tävlingen... Jag har änvänt papper från en tidning som min mamma köpte till mig i Norge.
Söta vackra blommor och såklart en fjäril passar lilla Sanna.

Jag fäste ett band på baksidan för att kunna knyta ihop hela kortet, använde min QC ballongdies för att skriva vem som gjort kortet...

Hoppas att ni haft en bra helg och att solen skiner lite mer till veckan!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Vilket ljuvligt kort du har gjort! Verkligen pasteller :) Jättekul att du ville vara med och tävla hos oss på ScrappTorget!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)