Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 1 mars 2011

tisdag...

Tisdagar för mig är nog den tråkigaste på veckan.. då är det inget dagis för Emil (han behöver aktiveras) och ingen öppna förskolan... har man tur kommer det förbi en söt mamma och dricker en kopp kaffe! ;o) Igår när jag var själv hemma och barnen äntligen somnat så han jag med att pyssla två kort med mina nya bildmålar stämplar!

Det första kortet blev lite mindre och väldigt enkelt men stämpeln talar ju lite för sig själv =)
Sen blev det ett lila kort... det är inte ofta jag använder den färgen men det blev riktigt bra om jag får säga det själv.. =)


Hoppas att ni får en bra tisdag! 
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)