Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 10 mars 2011

Tävling hos Pojjos!

Pojjos har en tävling där du ska använda minst tre blommor i ditt kort alster eller LO, jag valde ett kort då Emils gudmor fyller år snart... så det blev en liten speciell vikning på kortet med en ficka i...
Grodan visar hur du gör mappkortet!

första gången jag vikt ett kort på icke "traditionellt sätt" det lär bli fler annorlunda vikningar då det var mkt roligare!

Ännu ett lila kort.. hmm det kanske är det jag tycker om ändå.. även om jag säger att det inte är det så lyckas det bli lila ändå! =)

Jag höll ihop kortet med två satinband som är fäst fram och bak...lite spets på kanten å såklart Tilda stämpeln passade perfekt till henne då hon älskar att shoppa!



Kika in en hos pojjo hon gör massa fina saker!

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Vem älskar itne lila? *ler* Vilket jätte fint kort du gjort och tusen tack för du är med och tävlar hos mig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)