Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

måndag 21 februari 2011

Månadsutmaning Svensk scrapbooking; Tema Kärlek

Som jag tidigare skrivit så är jag även med i utmaningen Tema Kärlek, då man ska skapa ett alster ett kort och en LO.. Här kommer mina bidrag...

Mitt alster blev ett lilastenhjärta med en vikt tårtservett och en fjärilsstämpel...

Min Lo blev såklart på mina goa småfisar Emil och Lisa

och mitt kärleks kort blev till min älskade Björn...




Massa kärlek till er!!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)