Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

onsdag 23 februari 2011

Färgläggning....

Idag har det inte hunnits med något pyssel direkt så jag var iväg på BVC med minstingen och sen blev det kaffe med Johanna och hennes lilla sessa!
Däremot har jag provmålat med mina nya promarkers ikväll.. medan vi såg på film.. Förlåt älskling för mitt osociala sällskap.... ;o)
Har målat med promarkers några gånger nu... inte alltid det blir ett toppen resultat, men övning ger färdighet!
Idag har jag målat lite påsk motiv och två urgulliga stämplar från bildmålarna med en pojke och flicka som håller varsin blomma!
Igår hann jag måla min nya påskhare stämpel också... så här kommer lite färgläggningsbilder! ;o)





Nu är det dags att sova så ta hand om er alla! Sov gott!
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilka söta stämplar och så fint du färglagt dem! :)

    Va roligt att du hittade lite smått och gott i min säljblogg. Jag vet bara inte hur jag ska kontakta dig med betalinfon. Hör gärna av dig till mig emmeli (at) steinwall . se, så återkommer jag med pris och kontonr. :) Emmeli

    SvaraRadera
  2. hej finns det sånna bilder att skriva ut på internet på dockor?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)