Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

måndag 21 februari 2011

Månadsutmaning Svensk scrapbooking; Kort skiss

Svensk Scrapbooking så har det varje månad en utmaning med olika teman och skisser.
Det är första gången jag är med i utmaningen och jag bestämde mig för kortskissen, är även med i Tema Kärlek där du ska göra ett alster, ett kort och en LO men det får ni se någon annan dag ;o)

Skissen såg ut så här...
och mitt kort blev så här...

Det blev ett väldigt somrigt kort.. något som jag längtar efter är ju sommaren!
Det är ett papper jag fyndat av en privatperson som det står Happy Birthday överallt på... tre band tvärs över kortet med en spellbinder ram runt den söta bad magnolian!
Lite vackra blommor så klart med en stjärncharms från pagoni med texten "Just for you"


Vi får se om bilderna från tävlingen Tema Kärlek kommer upp senare ikväll... Det beror på vad som hinns med... Ullared serien börjar ju idag å det får man inte missa... ska nog åka dit nästa vecka för att fynda lite vår kläder till barnen!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)