Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

lördag 12 februari 2011

Lycklig!

Det blev en bra början på helgen med nya promarkers och min kära mor kom och hälsa på med 4 scrapbooking tidningar!! =) Då hon bor i Norge ibland så köpte hon ju självklart med Ett trykk! =)
Sen har även min sambos syster med barn vart här så vi kunde åka lite 4 hjuling på ängen nedanför! Mysigt! Tyvärr inte hunnit pyssla idag... men dagen är ju inte slut än....... =) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)