Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 10 februari 2011

Snäll fröken!

Vår Öppna förskolan fröken har släktforskat åt mej! Så imorgon på ÖF så ska jag få min släkt ända ner till 1677 om jag inte minns fel, spännande!
Allt började med att hon hade hittat att hennes släkt hade stött på min släkt för många år sen uppe i Norr!
Skoj med små berättelser från förr tycker jag!

Så självklart var jag tvungen att göra en liten present till henne, då hon sjunger mkt i kyrkan så tyckte jag att lite gamla bibelblad och såklart en söt Tilda ängel passade bra till henne.
Pappret jag använt heter Blooming Happiness i kollektionen Flights of fancy Collection från Prima.
Pergamentrullarna är ju som sagt gamla bibel blad, det är en 3D foam ram som jag under även där satte dit gamla bibel blad.
Jag har ju äntligen fått hem mina promarker pennor så här är Tilda stämpeln målad med det, ganska ok för första gången i alla fall!

Baksidan gjorde jag helt "blank" då det kändes som att pappret talade för sej själv!
Nej nu är det dags för sängen innan lillan vaknar igen ;o)

Kram

3 kommentarer:

  1. men ojoj vilken fin ask du har gjort!!! Ljuvlig!

    SvaraRadera
  2. tack vad snälla ni är! Det är ju så roligt att få överraska med små presenter.. stora som små =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)