Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

lördag 12 februari 2011

Kärleks inspiration....

Skickade ju iväg mina alla hjärtans dag kort i fredags och glömde ta kort på några *ajabaja* Ett var en fjäril som jag skrivit ut en mall från http://fruarnalilja.se/skisser/ De har jätte fina mallar och skisser! och det andra var ett hjärta men som inte var så putti nuttigt utan mer med döskallar och pirater till min sambos systerson, min goa kille på 10 år! <3

men farmor och farfar ska ju så klart ha ett kort som jag fick fotat i sista sekund, tyvärr i dess cellofankuvert men det är ju i alla fall en bild ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)