Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 24 februari 2011

Påsk inspiration!

Idag har jag gjort lite påskkort men hade även gjort två för ett tag sen som jag nu tänkte visa....

 Detta kortet är gjort på Karen Fosters Vintage Easter collage papper sen en liten Magnolia stämpel som håller i påsklilja.
 Detta är också Karen Foster papper fast det heter Bunnies & Lace, söt magnolia stämpel med korg och kanin passade detta pappret. Texten är Cuttlebug Harmony text.
 Samma papper som på det första fast en sot mahnolia med påskägg och även här harmony text!
 Här kommer några enklare kort jag tänkt sälja... med en stämpel från Whimsy Stamps som heter " Spring sitter Bunny" egentligen ska det vara lite fjärilar runt omkring som inte riktigt passade ihop med bakgrunden så jag klippte bort det....
Samma stämpel som ovan och även pappret som är ifrån URSUS Inspiration paper stack med vår och påsk papper.

Nu blir det till att hämta lillfisen igen så ska vi äta nybakta frallor som mellanmål idag! Mmmm!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)