Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

onsdag 19 januari 2011

Lisa´s DOP

I helgen hade vi dop för Lisa, det var jätte fint och prästen var väldigt lättsam och glad så det blev en jätte bra ceremoni.


Till dukningen hade jag pysslat ihop dopskor, hade gröna dukar på bordet med rosa detaljer och blockljus som jag skrev Lisas namn på.
Rosor och tulpaner gjorde så det blev en dukning som var väldigt ljus och gjorde så man längtade ännu mer till den underbara våren som förhoppningsvis snart är här... Åh vad jag älskar våren, helt klart den bästa tiden på året!





Ett par av alla de skor jag gjorde!

Inbjudnings korten gick även de i rosornas tecken....







Såklart hade jag pysslat en rosa tändsticks ask =)



Jag gjorde ett "grattis" kort till lilla Lisa, första gången jag använt charms och rosknoppar



Tack korten blev ganska enkla men ville att lilla Lisa skulle vara i centrum

2 kommentarer:

  1. Hej, hittade hit från svensk scrapbooking på FB. Vilka fina kort, tack för inspirationen! Den stämpeln du använde till inbjudan har jag tittat på i affären, den är väldigt fin!

    Jag har oxå en blogg, skriver en del om pyssel men oxå en del om trädgård och annat. Välkommen in om du vill kika! :)

    Hälsningar Birgit

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)