Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

onsdag 19 januari 2011

Nytt år.. Ny blogg!

Jaa den gamla var ju inte så gammal.. men det känns som att blogger är bättre, hade inte lagt upp så mkt på sista tiden så jag har lite som legat till sig för att "visas"

Nu ska det bara fotas och så ska jag komma på hur det läggs upp här ;)
så förhoppningsvis så kommer det upp ett inlägg snart om allt går som det ska, det hänger ju på lilla Lisa också om hon vill vara en snäll å go bebis som glatt sitter i babysittern medan mamma fixar... =)

Om ni vill se tidigare scrapsaker så var min gamla adress http://scrapanna.blogg.se/

// Anniis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)