Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 3 november 2011

Första Fars dags kortet...

Jag utgick ifrån Svensk scrapbooking´s månadsutmaning för oktober.
Var tyvärr för sen med att lämna in mitt bidrag men alltid roligt att göra ett kort utifrån en skiss...
Kortet är beställt och jag hoppas att hon blir nöjd ;o)

Skissen såg ut såhär:


Så här blev mitt kort:

Kortet är gjort på spillbitar och ett svart pärlhalsband...



Skulle få in Älskar dig pappa men fick inte plats på framsidan så det fick bli Två små ord innuti som säger mer än väl ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)