Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 5 april 2011

April skiss hos Svensk scrapbooking!

skissen för Lo hos Svensk Scrapbooking ser ut så här:

Den här gången ville jag vara med på LO skissen också.. gör ju inte så jätte många LO.. men det var dags att pryda pysselrummets vägg med en LO på min kära sambo!
Så här blev min tolkning av skissen
Grund pappret kommer från Prima ifrån deras Paintable collection, det är egentligen svartvitt men jag målade det med ProMarkers. Deet rosa pappret kommer från BasiGrey "green at heart" och är stansat med en punch från Martha Stewart.

Valde en textstämpel från Inkido med Sonja Aldéns text "Du är allt"

Hänget är ett gammalt örhänge.. tyckte hjärtat passade bra =)

Glasrosorna är från ett gammalt halsband som jag lagt stickles på..

1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint, uppfinningsrikt med smyckena! Man tager vad man haver... :-) Vad står egentligen LO för, vet du? Man ser det överallt men jag har aldrig sett vad det betyder...

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)