Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

torsdag 7 april 2011

April - Alter utmaning hos Svensk scrapbooking!

Alter utmaningen denna månaden hos Svensk Scrapbooking
är att altra en bok!
Antingen gör man en egen bok eller altrar en "befintlig"

Jag valde att altra ett tjockt skrivhäfte som är indelat med ett register inuti... så jag kan klistra in och skriva ner tips, inspiration, ideer, skisser m.m i den!

Så här blev resultatet!!
Stämpeln kommer från Sugar Nellie å är så söt!!
                                              Målad med ProMarkers! Blingbrads sitter i pappersblommorna!
Hänget vid blommorna är ifrån pearls for girls.

På läderbandet har jag satt ett gammalt halsband som är så fint men tyvärr för kort för mig så jag trivdes aldrig i det.. men boken blev ju fin i det ;o) Till vänster är ett gammalt namnhalsband, som var populärt för många många år sen! ;o)

Textstämpeln är från Vilda´s hemliga kit och strassen är ett gammalt örhänge..


Pappret kommer ifrån pink paislee´s collection Office Lingo och heter "Casual Friday" Det passade bra då det var tunna rader bakom det knallrosa motivet! =)


Hoppas ni inte blåser bort idag!! Stormigt här på landet!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)