Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

måndag 14 februari 2011

Tävling hos Pojjos!

Johanna hade ritat en skiss som jag tolkat så detta är mitt bidrag till tävlingen, kanske lite fritt tolkat men jag hoppas det är godkänt =)

Jag har använt Panduro´s nya papper i deras sommar serie.

Sen är det en mini tårtservett och den söta magnolia stämpeln.
Pärlorna är ett gammalt halsband som jag klippt sönder och så texten blev en "genomskinlig" stickers
WHIT ALL MY LOVE   passar ju en sådan här alla hjärtans dag!



Johannas blogg och tävling http://pojjos.blogg.se/

Ha en underbar alla hjärtans dag!! Kram

1 kommentar:

  1. Tusen tack för du är med och tävlar... vilket underbar kort du har gjort :D jätte fint med härliga färger :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)