Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

måndag 7 februari 2011

Pro Markers...och ostädade pysselrum....

Än så länge har jag målat mina kära stämplar med akvarell pennor... men snart kommer det hem ett pack med 20st Promarkers! Äntligen! Jag skulle egentligen testat på COPICS.. men det var inte vad budgeten för en hemma mamma just nu! ;o)

Mitt pysselrum fungerar även som kontor, förvaring och gästrum... så det är ingen jätte yta jag har att skapa på... hmm om man skulle bygga ett uterum... bara till mig! Haha! Sambon´s hobbyrum är ju 40kvm... D.vs garaget... Hmm betydligt större Hobbyrum...

På önskelistan just nu står mer blommor... Jag har fått hem helt underbara papper från pysselgumman.. nu behövs bara lite detaljer också....hmm har antagligen massor utav dekorationer... men inte som jag känner för just nu!
Ska skapa ett DO med mina barn snart.. De kan äntligen vara bredvid varandra och mysa utan att Storebror ska undersöka ögon och mun på lilla syster *haha* Så jag har fått till några söta bilder som bara ska framkallas!
Jag har äntligen städat i mitt rum också... innan så såg det ju ut såhär *skäms*

Ja ja... känns som att man vill ha framme allt när man scrappar.... måste lära mig lägga tillbaka sakerna på sin plats helt enkelt.... =)

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    känner igen det där med att man vill ha allt framme när man scrappar, blir så lång ställtid mellan gångerna annars... Jag gjorde ett inlägg om min pysselhörna för ett tag sen, kolla i kategorin Pyssel om du vill se. Kul att du hittar tid iaf, inte så lätt som tvåbarnsmor kan jag tänka mig! Jag går just och väntar på mitt första barn, spännande... :)

    Bor ni i Kba? Jag gick på gymnasiet där, mina föräldrar bor kvar. Om du har några bra tips på scrapaffärer tar jag gärna emot det till nästa gång vi hälsa på föräldrarna... ;)

    / Birgit

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)