Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 1 februari 2011

Pensionär...

Nja... hon var redan pensionär sedan några år tillbaka som detta kort var till men hon fyllde ju riktig pensionärs ålder dvs. 65!
Min svärmor bad mig göra ett kort till henne och såhär blev det....







tyvärr så använde jag fel lim som "läckte" igenom... men men man lär sig väl av sina misstag!! ;o)
Har köpt hem en värmepistol... Äntligen!! Så den används nu flitigt på alla hjärtans dag korten... men de får laddas upp vid ett senare tillfälle så inte de lyckliga hinner se dom här innan de dimper ner i brevlådan! Visst är det väl mysigt med handskriven post? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)