Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

tisdag 25 januari 2011

Dopklänning

Jag fick även en "beställning" på ett dopkort av en kär vän så det fick äntligen bli en dopklänning!! Har ju velat göra den så länge men inte blivit bjuden på några dop... vi får hoppas på lite dop här framöver, massa vänner som är gravida! Roligt när jag själv har en liten docka!

Så här blev resultatet!






Blev ett ganska enkelt kort men ändå stilrent! Vi får hoppas att lilla Maja uppskattar det! =)

Kram Anna

5 kommentarer:

  1. det är såklart hon gör och om inte så hennes mamma det!!! Söt klänning!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin dopklänning, den blir garanterat uppskattad.

    SvaraRadera
  3. Åh tack vad söta ni är!! =)

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Jag gillar att det undre pappret får vara klänningen under förklädesklänningen. Jättesött!

    SvaraRadera
  5. Åh, så söt! Jag gillar att den är så där stilren. Tack för tipset:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)