Välkommen!

Hej och välkommen till mitt lilla krypin!
Jag tar emot beställningar på tack kort, födelsedagar, inbjudningar m.m
Det är din fantasi som sätter stopp till vem man vill skicka ett kort till! =)
Jag skickar korten hem till dig i skyddad cellofankuvert! Som du sen även kan skicka kortet i!
Maila mig vid intresse på scrapanniis@gmail.com

Kram Anna

onsdag 19 januari 2011

Bröllop och bebisar

Min underbara kära vän Karin gifte sig nyligen på Gran Canaria så jag kunde tyvärr inte vara med men fick i alla fall gett henne ett kort

tror allt att jag snöat in på rosa och limegrön..... haha men det är väl tur det för det är ju vackra färger ihop. =)

Sen så födde en annan kär vän en liten prinsessa som bara är 3 månader yngre än min lilla Lisa så vi får hoppas på att det blir bra vänner de också! En liten Hilda blev det.


Jag fick ju en cuttlebug av min älskade sambo i julklapp så nu kan jag äntligen pyssla ännu mer!! Hur klarade man sig utan den innan??? ;o)

Nästa scrapidé är en kalender.. men finns inte så mkt tid över så det kanske inte hinns med innan det gått för mkt tid på året.. lilla Lisa´s rum ska ju målas också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söta små ord....

Etiketter

kort (17) Tävling (8) Svammel... (3) SÄLJES (1)